«Նիուզ Էյ. Էմ.»ը իբրեւ լրատուամիջոց հաւաստի աղբիւր է։ Տպաւորիչ արագութեամբ եւ առատութեամբ լրատուութիւնները կը տեղադրուին այս կայքէջին վրայ։ Կարելի է ըսել, որ կայքէջը կը յատկանշուի առարկայականութեամբ։
Գլխաւոր լուրերու բաժինը յատկացուած է լրատուական յօդուածաշարքի մը։ «Հայեացք Երեւանէն», «Հայեացք Ստեփանակերտէն» եւ «Հայեացք Մոսկուայէն»։ Թեման նախագահ Սարգսեանին Թուրքիա մեկնելու-չմեկնելու քննարկումներուն կը վերաբերի։ Եւ ինչպէս խորագիրները կը նախանշեն, իւրաքանչիւր մօտեցում կը կրէ տուեալ աշխարհագրական վայրին մէջ արձանագրուող քաղաքական զարգացումներուն ազդեցութիւնները։
Բազմահայեացքային են յօդուածաշարքին մէջ երեւցած մտածումները, վերլուծումները, գործընթացները ընկալելու եղանակները։ Այստեղ նպատակը այդ բոլորի համայնապատկերը ներկայացնելը չէ։ Յօդուածաշարքը կրնայ շարունակուիլ։ Այսուհանդերձ, հիմնական երկու դիտարկում պէտք է յանձնել հրապարակային քննարկումներու մասնակիցներուն դատողութեան։
Առաջինը այն է, որ մինչ Երեւանէն եւ Ստեփանակերտէն հնչած տեսակէտները բացառապէս կը վերաբերին հայկական ուժերու ներկայացուցիչներուն եւ պետական անձնաւորութիւններուն, Մոսկուայէն ներկայացուած տեսակէտները կը պատկանին «Ռուսիոյ ռազմավարական մշակոյթի հիմնադրամ»ի եւ «Ռազմագիտական ակադեմիա»ի փորձագէտներուն։ Ի հարկէ, Հայաստանի նախագահին Թուրքիա այցելելու-չայցելելու քննարկումներուն ոչ հայ քաղաքագէտներու տեսակէտները ներառելը վնասակար չէ։ Քաղաքագիտական բարձր պատրաստուածութեան տէր մարդոց մասնագիտական տեսակէտները ունենալը՝ զանոնք բաժնելով կամ չբաժնելով հանդերձ, օգտակար է քննարկումներուն համակողմանիութիւն ապահովելու տեսակէտէն։ Հարցը այս պարագային այն է, որ եթէ քննարկումը դուրս կու գայ ներհայկական պարունակի սահմաններէն, այլապէս ինչո՞ւ պէտք չէ յօդուածաշարքին աւելցնել «Հայեացք՝ Եւրոպայէն», «Հայեացք՝ Միացեալ Նահանգներէն»։
Չմոռնանք, որ հայ-թուրք յարաբերութիւններու ներկայ իրավիճակին զարկ տալը, սառեցնելը կամ վերաջերմացնելը որքան առնչակից է ռուս-թրքական յարաբերութիւններու ելեւէջներուն, նոյնքան համընթաց քայլեր կ'առնէ թուրք-ամերիկեան յարաբերութիւններուն հետ։ «Ճանապարհային քարտէս»ը չէր գծուեր եւ չէր ստորագրուեր առանց ամերիկեան ճնշումին։ Իսկ Եւրոպան եւ իր փորձագէտներու տեսակէտները աւելի քան անհրաժեշտ են այս պարագային՝ տրուած ըլլալով, որ հարցը իբրեւ խաղաքարտ կþօգտագործուի Եւրոպական Միութեան Թուրքիոյ անդամակցութեան նկրտումներուն դիմաց Թուրքիա-Եւրոպա պարանաձգութեան անվերջանալի քաշքշուքներուն մէջ։
Ասոնցմէ իւրաքանչիւրը յօդուածաշարքի տարբեր գլուխ կրնայ ըլլալ։ Պարզապէս պէտք է պահուի յօդուածաշարք ծաւալելու տրամաբանութիւնը։ Եթէ ոչ հայկական հայեացքներ պիտի ներառուին, Մոսկուան պէտք չէ բացառութիւն կազմէ։ Մոսկուայի նման այլ աշխարհաքաղաքական կեդրոններ կան, որոնք նոյնքան առնչակից են այս գործընթացներուն։
Երկրորդ դիտարկում.եթէ վերադառնանք ներհայկական պարունակին, ապա անմիջապէս կը նկատենք, որ բացակայ կողմ կայ այս հայեացքներու շարքին մէջ։ Նման թեմայի մը քննարկումը, «Հայեացք Երեւանից», «Հայեացք Ստեփանակերտից»ի կողքին պէտք է ներառած ըլլար «Հայեացք Սփիւռքից»ը։ Առանց Սփիւռքին, հրապարակային քննարկումի այս ներկայացումը պիտի մնայ հիմնովին թերի։ Հայ-թուրք յարաբերութիւններու թղթածրարը միայն Հայաստանի եւ Լեռնային Ղարաբաղի հանրապետութիւններուն կապուած հարց չէ։ Համահայկական է իր բնոյթով, էութեամբ եւ տարողութեամբ։ Իսկ առանց Սփիւռքէն հնչած տեսակէտներուն ներառման որեւէ հասարակական-հրապարակային քննարկում թէ պաշտօնական բանակցութիւն այս հարթութեան վրայ չþարդիւնաւորուիր։ Անտեղի չէ ըսելը, որ հայ-թուրք յարաբերութիւններուն պէտք է պահանջել Սփիւռքի մասնակցութիւնը, ճիշդ այնպէս, ինչպէս կը պահանջուի պաշտօնական Ստեփանակերտին մասնակցութիւնը՝ արցախեան բանակցութիւններուն։
Պիտի գայ անշուշտ չարչրկուած հարցը։ Ո՞վ կը ներկայացնէ Սփիւռքը։ Ճիշդ նման պահերու համար է, որ Սփիւռքը պէտք է յաջողի յաղթահարել ամէ՛ն տեսակ արգելք՝ ինքզինք նոր կառուցակարգերով օժտելու եւ լիազօրուածութիւն ապահովելու։ Դասական-նոր սփիւռքները քաղաքական միաւորի վերածուելու խնդիր ունին անյետաձգելիօրէն։
Այս հիմնական բացթողումը սակայն, պատճառ պէտք չէ հանդիսանար, որ «Նիուզ Էյ. Էմ.»ը շրջանցէր սփիւռքեան հայեացքները եւ իր հրապարակային քննարկումներու շարքին չներառէր սփիւռքեան հասարակական կազմակերպութիւններ ներկայացնող գործիչներու տեսակէտները՝ նախագահին Թուրքիա մեկնելու կամ չմեկնելու մասին։
Ո՞ւր է Սփիւռքի հայեացքը։ Հարցումը «Նիուզ Էյ. Էմ.»ի ճամբով ուղղուած է նաեւ մեզի՝ սփիւռքահայերուս։
ՇԱՀԱՆ ԳԱՆՏԱՀԱՐԵԱՆ
Desaged ardahaydes gam voch, Hayasdani garavaroutyoune kez hashivi charner, vorovhedev toun bedoutyoun ches, iprev Spyurk, toun "anhed goradz, moloradz" men es. Miayn "PETAKAN" medadzoghoutyoun (akh ayt mafia-gan medadzoghoutyoune...) ounetzoghnern en vor gernan khosil, iravounk ounin khoselou. Bedk e Spyurki garouytznere achkernin panan yev irenk zirenk iprev havasar zeroutzagitz nergayatzenen, bahanchk nergayatzenen, yev voch te Ararat desnelov yev Hayasdan jamportelov vodkernin yev manavant khelkernin toulna.
ReplyDeleteSpyurke medzakouyn patzagan e Hayasdani hanrabedoutyan nerkin ou manavant ardakin hartzeroun mech. Vega Spyurki veras-kere- nakhararoutyan "gazmagerbadz" khaydaragoutyounnere ashkharhi 4 dzakeroun, minchev...Malta, our yeves pouyn teradz en hayasdantzi kogher!
Ov vor ter chi kider, togh kidna ays andarperoutyan kaghakaganoutyoune yev verch da inknakhapeoutyan vedankneroun. Al pavarar e!
Hovhannes
Spyurke bedk e Hayasdani ou Gharapaghi hamar gov keneloun yev hon akhorner panaloun arenter nayev inkn ir koyoutyan masin medadze, ir garouytznere amratzene, ir terame kerbane bahe yev negh oreroun dzakhse.
ReplyDeleteAys oughghoutyamp aveli bedk e medadzel, krel, khosil yev chedarvil jari ou karozi hokepanoutyamp, our hay joghovourte "meg" e, "anpajaneli" e. Mer darperoutyounnere teshnamoutyoun chen neshanager. Bedk e garenank okdevil anontzme.
Raffi A.
Kone yete mer gousagtzoutyounnere khelk ounenayin, irentz ounetzadze-chounetzadze Hayasdan chein pokhatrer, Hayasdanin vera chein getronatzener. Soungi bes al pousnogh "hayreni" gousagtzaganner chein pazmanar. Nakh martig zirar bedk e janchnayin, kidnayin inch e mer ouzadze, inch e irentz ouzadze. Cheeee! aghperoutyounn e esgizpe amen pani. Yete anang e, ouremen mi zarmanak yete Spyurki hayetzagede aghpamanin arjanatzadz kednek...voch miayn mamouli echeroun, ayl "barlamentum"!
ReplyDeleteHovhannes
Sireli Hovhannes,
ReplyDeletebarabi ge kres ayt panere! Spyurkahayeroun khelke daradz e Hayasdane. Irenk abaka chounin, abakan Hayasdann e. Irenk bedk e halin-yertan, inchbes sare ge hali yev ge veradzvi chouri. Isg Hayasdane haverj e...ays kheghjoutyan verche chiga! Ter Spyurkin hayatzke pendroghner gan? Vaghe ad al bidi chi kednevi.
Raffi A.
Our en anonk, voronk meg joghovourt, meg meshagouyt, meg yegeghetzi, meg hayrenik eselov perannin ge hoknetzenen? Paytz yes ter chi hasgetza hotvadzakirin verchin doghe, te hartzoume nayev spyurkahayerous oughghvadz e. Inch esel gouzvi? Asdvadz kide!
ReplyDeleteHovhannes
ԲԱՆԱՁԵՒՈՒԱ՛Ծ ՈՒ ՅԱՆՁՆԱՌՈ՛Ւ «ՀԱՅԵԱՑՔ»
ReplyDelete«Ազդակ»ի շաբաթ, 29 օգոստոսի թիւին մէջ, առ ի արձագանգ հայ-թուրք յարաբերութեանց առնչուող «Նիուզ Էյ. Էմ.»ի մէկ յօդուածաշարքին, Շահան Գանտահարեան, արդար «ընդվզում»ով մը իր յօդուածը կը խորագրէ. «Ո՞ւր է Սփիւռքի հայեացքը»։
Հաւաստի ու յարգարժան լրատուամիջոց «Նիուզ Էյ. Էմ.»ի յօդուածաշարքը առայժմ երեք ուղղութիւն ունի. «Հայեացք Երեւանէն», «Հայեացք Ստեփանակերտէն» եւ «Հայեացք Մոսկուայէն»։ Թեման նախագահ Սարգսեանի Թուրքիա մեկնելու - չմեկնելու քննարկումներուն կը վերաբերի։ Գանտահարեան կþընդգծէ, արդարօրէն, թէ այս թեմայով յօդուածաշարքը անպայմանօրէն թերի պիտի ըլլայ, եթէ միջազգային առումով Մոսկուայի զուգահեռ կշիռքի վրայ չդրուին նաեւ ամերիկեան եւ եւրոպական գործօնները, որովհետեւ վերջին հաշուով հայ-թուրք յարաբերութիւններու ներկայ իրավիճակը կþառնչուի ու նոյնքան համընթաց քայլեր կþառնէ թուրք-ամերիկեան եւ թուրք-եւրոպական յարաբերութիւններուն հետ, որքան թուրք-ռուսական, ուստի ինչո՞ւ նաեւ տեսակէտներ չխորագրել «Հայեացք՝ Եւրոպայէն» եւ «Հայեացք՝ Միացեալ Նահանգներէն»։
Առաջին այս դիտարկումին կը յաջորդէ Գանտահարեանի երկրորդ դիտարկումը, որ աւելի էական ու խորքային հարց է մեզի՝ հայերուս համար։ Անիկա կը վերաբերի ներհայկական պարունակին, ուր արդարօրէն կը մատնանշուի մեծագոյն բացակային՝ Սփիւռքի բացակայութիւնը։ «Ազդակ»ի գլխաւոր խմբագիրը կը գրէ, թէ նման թեմայի մը քննարկումը, «Հայեացք Երեւանից»ի, «Հայեացք Ստեփանակերտից»ի կողքին պէտք է ներառած ըլլար նաեւ «Հայեացք Սփիւռքից»ը՝ աւելցնելով, որ առանց Սփիւռքին, հրապարակային քննարկումի նման ներկայացում պիտի մնայ հիմնովին թերի, «որովհետեւ հայ-թուրք յարաբերութիւններու թղթածրարը միայն Հայաստանի եւ Լեռնային Ղարաբաղի հանրապետութիւններուն կապուած հարց չէ միայն, այլ նաեւ համահայկական է իր բնոյթով, էութեամբ եւ տարողութեամբ»։
Այս էական ընդգծումէն անմիջապէս ետք, Գանտահարեան հարց կու տայ, այս անգամ մեզի՝ սփիւռքահայերուս. «Ո՞վ կը ներկայացնէ Սփիւռքը», եւ վերջապէս. «Ո՞ւր է Սփիւռքի հայեացքը»։
* * *
Իբրեւ արձագանգ այս հարցադրումներուն ու նկատողութիւններուն, զորս լրիւ կը բաժնեմ ու որոնց հարիւր տոկոս կը ձայնակցիմ, իմ կարգիս երեք դիտարկում կու գամ աւելցնելու անոնց վրայ, աւելի ճիշդ՝ երեք տեսակէտ։
ReplyDeleteԱռաջին, ըստ իս, գոյութիւն չունին հայ-թուրք յարաբերութիւններ, այլ գոյութիւն ունին միայն՝ Հայաստան-Թուրքիա յարաբերութիւններ։ Այնքան ատեն որ հարցը համահայկական բնոյթ չունի, կարելի չէ գործածել հայ-թուրք յարաբերութիւններ եզրը։ Իսկ համահայկական կը նշանակէ Հայաստան եւ Սփիւռք իրար ամբողջացնող համահաւասար հարթութեան վրայ ներկայանալ այս թեմայով, նոյնիսկ եթէ առայժմ բաւական հեռու կը գտնուինք այդ իմաստով, տարբեր պատճառներով, տարբեր տուեալներով, որոնց գծով կþարժէ անդրադառնալ այլ առիթներով։
Երկրորդ, հաւանաբար «հայեացք»ներու շարքէն կը բացակայի նաեւ այլ հիմնական կողմ մը, Թուրքիան։ «Հայեացք՝ Անգարայից»ը իր կարգին կենսական է կազմելու հայ թուրք յարաբերութեանց փազըլը։ Սփիւռքը իբրեւ մեր համազգային պահանջատիրութեան հիմնական գործօնը, ցեղասպանութեան կրողը, իրաւազրկուած զանգուածը, տուժո՛ղ կողմը, զո՛հը, առանցքային օղակն է սոյն յարաբերութիւններուն, Թուրքիան ալ համազօր առանցքային միւս օղակն է իբրեւ հիմնական գործօն, իբրեւ մեղաւոր, իբրեւ դատապարտեալ, իբրեւ յանցագործ, իբրեւ դահիճ։ Ուստի, առանց անոր ներկայութեան, առանց անոր մեղանչումին, հայ-թուրք յարաբերութիւններ եզրը կը մնայ անիրական, կեղծ, արուեստական։
Երրորդ, եւ ամէնէն կարեւորը, Սփիւռքը։ Նախ պէտք է ընդգծել, թէ Սփիւռքի «հայեացք»ը այս թեմային նկատմամբ յստակ է։ Չկայ ազգային-քաղաքական կուսակցութիւն մը, չկայ յարանուանութիւն մը, որ խորթ աչքով չդիտեց Թուրքիոյ նախագահին Հայաստան գալը։ Բոլո՛րը ընդվզումով, մտահոգութեամբ ընկալեցին հարցը։ Արդարօրէն։ Ասոր ամէնէն ցայտուն ու նորագոյն փաստը տրուեցաւ անցնող յուլիսին Ստեփանակերտի մէջ ՀՅԴ Բիւրոյի կողմէ կազմակերպուած համահայկական խորհրդաժողովին ընթացքին, ուր Սփիւռքի բոլո՛ր հոսանքներու տարբեր ներկայացուցիչներ՝ ակադեմական, հասարակական, հոգեւորական դէմքեր միանշանակ դէմ արտայայտուեցան հայ-թուրք յարաբերութիւններու ընդհանուր պարունակին մէջ հայկական կողմի նահանջող կեցուածքներուն (արցախեան հիմնախնդիր, սահմանի բացում, ցեղասպանութեան ճանաչում, եւ այլն), հարցը միշտ տեղադրելով ազգային անվտանգութեան բեմահարթակին վրայ։ Ուրեմն, ձեւով մը ուրուագծուած է Սփիւռքի հայեացքը, յստակ է Սփիւռքի կեցուածքը։ Կը մնայ զայն սեւով ճերմակի վրայ բանաձեւել իբրեւ «Հայեացք՝ Սփիւռքից» ու ներկայացնել Հայաստանի իշխանութիւններուն, ինքնավստահ ու համարձակ, յանձնառու ու պահանջատէր։
Հուսկ, «Ազդակ»ի հարցադրումը, այո՛, ուղղուած է մեզի՛, սփիւռքահայերուս, եւ առաջին հերթին՝ կարծիք ու կեցուածք ձեւաւորող հասարակական մեր կեանքի գլխաւոր առանցքներուն՝ մամուլ, գործիչ, մտաւորական եւ մասամբ նորին։ Երէկուան բեկումնային բնոյթի լրատուութիւններով յառաջացած նման պահերուն է, նման անյետաձգելի ու էական թեմաներու պարագային է, որ Սփիւռքը, դասակա՛ն Սփիւռքը յատկապէս, պարտի յաջողիլ, շրջանցել ամէն երկրորդական տարակարծութիւն, յաղթահարել ամէն տեսակի արգելք, համախմբուիլ իր իսկ ուրուագծած «հայեացք»ին շուրջ, բիւրեղացնել զայն ու պարզել առ որ անկ է, քաղաքական անշրջանցելի միաւորի վայել յանձնառութեամբ պարտադրելով ինքզինք ու իր տեսակէտները, որոնք սերունդներու արեամբ ու քրտինքով շաղախուած ու հիմնաւորուած են՝ համազգային խորքով, ազգայի՛ն արեւելումով, ի խնդիր մեր պահանջատիրական երթին յաղթական պսակումին։
ՀՐԱՉ ՎԱՐԺԱՊԵՏԵԱՆ
Sireli Hratch,
ReplyDeletemanavant ays verchin barperoutyounet shad heredoroutyoun ge hodi. Vere esi, vor heredoroutyoune mer mechke ge gedre, kisher-tzereg. Kich me arargayagan devyalnerouv harg e medadzel, medadzel barzabes. Inch gerna enel Spyurke? Hadgabes ays barakayi. 1 hoki namag me keradz e ayt News.am-in? Desaged nergayatzvadz e? Badaskhan esdatzvadz e?
Yete miayn otin mech e mer katchakordzoutyoune, imasd chouni.
Hachoghoutyoun!
Hovhannes
Harkarjan khmpakroutyoun AZTAG oraterti,
ReplyDeletegarachargem vor AZTAG-Blog-i iprev pnapan endrek (pokhanag "hrabaragayin kennargoum"i) "Nergousagtzagan partzratzayn joghov"e. Aysbisov artaratzoutzadz gellak Tzer pernadz jampan, vor odar desagedner chi gernar lesel, anontz hed chi gernar zeroutzel, aysinken chi gernar inkzink norokel, aysinken chi gernar jamanagagitz tarnal.
Aha ays badjarov yes al ge lekem ays Blog-e ou touk gernak pendrel ou kednel tzezi hamatzayn gardzik haydnoghner, vorontz hed zroutzele voreve hartz chi haroutzer.
Getztze haygagan "joghoveratavaroutyoune"!
Hachoghoutyoun!
Hovhannes
Harkeli Hovhannes
ReplyDeleteBlog-en kahshvile kou voroshoumet e.Aztage tchem kider te ge badaskhane te votch ir kidnalikn e.payts khentrem mey me patsadre kashvelou badjarneret."odar desagedner' tchi gernar lesel.intchi? gagnarges.ouzads desagedet ge haydnes gor ge keres gor kezi al hamatsayn gam tem yeghogh gella gor.hartse intch e?
Nigol
Sireli Nigol,
ReplyDeletegarta, aysinken oushatroutyamp garta Blog-in verchin hotvadznere yev anontz megnapanoutyounnere ou tereves hasgenas te inch esel gouzem. Sagayn yete toun al nerkinatzadz es, tejvar bidi ella hasgenale, te yes inchi masin ge khosim aysdegh!
Hachoghoutyoun!
Hovhannes
Ge neres yete toun pajanaoum ge medtsenes "Nerkinatsads"nerou yev kezi bes "azadamidnerou" yes tchem al ouzer ayleves hasgenal te intchou ge kashvis Blogen.Yerani hasgenalou ports al tcheneyi....
ReplyDeleteNigol
Enger, amen ankam vor hashivit chi kan hos esvadznere (hotvadz gam megnapanoutyoun), kashvelou badmoutyoun m g hanes... Okosdos 13en i ver bidi kashvis, yev ter hos es... kashvir al verchanank as badmoutenen...
ReplyDeleteSanahine
Nigol,
ReplyDeletepajanoumnerou veratzoume "verchin moda" e ("polores meg enk, polores nouynn enk" yevaylen), aynbes vor yete zanonk veratznes, mishd al "jamanagagitz" ge menas (hagarag goghmen), aysinken martig ge kenahaden kez. Im aracharges e, vor pajanoumneroun, darperoutyounneroun, pazmagioutyan hartzere tervin, ousoumnasirvin yev voch te miayn heredoroutyan hoveroun mech "mioutyan" yev "nouynoutyan" taser dervin yev arnevin.
Isg Sanahine, pokhanag khentire "kashvir al verchanank"i me gabelou, garachargem vor gartas ayn hadvadznere oushatroutyamp, our yes kashvelou khosk eradz em, kidnalou hamar vor INCHOU eradz em ayt. Hartze chi veraperir hagarag gardziki me tem hantiman kaloun, ayl ayt hagarag gardzikin hagarage ardahaydeloun yev ardahaydadzet himnavorelou partoutyan, voroun koyoutyamp miayn gareli e kennargoumi masin khosil. Menatzyale verloudzoum gam megnapanoutyoun e.
Hachoghoutyoun,
Hovhannes
Hovhannes,
ReplyDeletepajanoumner tasagarkoumner eneloun tchem tchem.antsnagan desaged e.nerkinatsadsnerou yev tchem kider intcherou mitchev pajanoum eneloun hed gab tchouni essadset.hima ourish megnapanoutyun esgesar dal vere essadsit.. ...
Nigol
Sireli Nigol,
ReplyDeletepajanoumner, tasagarkoumner...amen degh al gan. "Nerkinatzadz"nern ou "ardaknatzadznern" al irentz garkin pajanoumner ou tasagarkoumner en.
Hima bidi eses, te ays desoutyoune inch tzevov gernam kordznaganouren tzouytz dal. Tejvar khntir e. Yergar yev dajanagir ashkhadan e, yete zayn lourchi arnes.
Garj orinag me dam: ayt 2, hagarag goghmere gardzik chen OUZER pokhanagel irarou hed. Garta vere Hratch gotchvadzin keradz im badaskhanes. Jamanagin al Jack-e chi badaskhanetz Hovagim-in. Lroutyoune yerpemn lav, yerpemn al kesh neshan e. Nayadz! Gan martig, voronk kiden irentz eradze yev garevoroutyoun chen nergayatzener "ayl" (ays ayl-e gernas nayev ir pilisopayagan imasdnerov arnel...) gardziknerou. Kennargoum gotchvadze sagayn arachin hertin kou gardzikit hagarage negadi arneloun, anor tem kouget teneloun yev ayt poloren antin ourish, nor gardzik me gazmeloun mech ge gayana, jishd Hegel-i Dialectic-in entatzkov, yete gouzes. Martig dariner, dasnamyagner yerpemen irarou hed bedk e zeroutzen, hartzer kennargen, vorbeszi garenan kayl me archev yertal. Amen mart yete ir getzadz deghe mena ou hankisd ene, inch vor mer karatzadz hasdadoutyounnere yev gousagtzoutyounnere ge telatren, havada, voch meg pan ge pokhvi. Isg inch vor chi pokhvir, CHABRIR!
Hachoghoutyoun!
Hovhannes
ywghapyr gousagtsoutyunnere tchen genra gor pan me pokhel.toun yev kezi bes azadamidnere pokhetsek.ter hanetsek.hasdadoutyun himnetsek,miyoutyun gazmetsek.ov? tserkernet pernads e.yete amoul ek ayt polore tchek gernar enel,yueghadse antatar kargodselov ezpaghetsek.martige tsezi degh dever en ardahaydevelou,ter ourish yerker gerkek gor.
ReplyDeletetchek havnir yeghadse nore.pokhvoghe esdeghdsetsek vor charji yev abri....
Nigol
Sireli Nigol,
ReplyDeleteaysbes ge kres, vorovhedev dogherous mech ches desner arachargneres. Tejpakhdapar. Toun ge desnes MIAYN kargodzoum, ourishneroun parov, "tzekhartzagoum". Gousagtzoutyoun gotchvadze kennatadoutyoun chi janchnar. Ayo, arerevouyt degh gouda, ays Blog-in vera, orinag, inkzink "joghovertavar" tzouytz dalou hamar, paytz zerouytzi chi nesdir ayt kennatadoutyan hed. Ays aysbes e. Bayman che vor yes ellam gousagtzoutyoun me esdeghdzoghe gam hasdadoutyan me himnatire, sireli paregam! Bayman che vor NOR gousagtzoutoun me pan me pokhe. Gerna nersen al popokhoutyoun deghi ounenal. Yerpor khoski pokhanagoum esgesi meg yev myus goghmin gam goghmeroun michev, inchbes vor vere agnargetzi yev orinagner devi.
Yete gousagtzoutyan me gam hasdadoutyan me mech armadagan chellas, kich me patz yev azadamid ellas, arten kez sahetzenelou masin ge medadzen. Ays "orenk"neroun masin partzratzayn khosile arkilvadz e, shad lav kides.
Aysorvan hamatzantzayin oreroun, pan me gerna pokhvil ou abril, yete martig irarou hed herabaragayin kennaroum gadaren, irentz nakhabasharoumnere meg goghm teradz, zirar lourchi arnelov, irarou kennatadoutyan tem zinvadz ou timanalou gamkov. Voch te jamanag bedk che gorsentzenel...yergousdek!
Harkanok!
Hovhannes
aratch geseyin vor pem tchega khoselou,hima martige pem dever en ouzadse ouzads desagede ge haydne.Hima gesek vor tchen badaskhaner.irenk irents gardsike tere en,toun al koget ge tenes ourishn al ire.Martige patsadrads en nayev vorosh normer.yes amen heramtsevadse tche vor ge pajnem bedk ella ge kennatadem.ayskan ardahaydevelou azadoutyun ga intch e? pendervadse,ouzvadse?
ReplyDeleteNigol
Sireli Nigol,
ReplyDeleteshad hedakerkragan e modetzoumet. Ayo. Polor gardziknre kov-kovi sharvadz en. Azad pen me shinvadz e, shad agheg. Asiga, sagayn, arachin kayln e. Kennargoum deghi chounenar, yerp gardziknere kov-kovi ge shares, ayl ayn aden, yerp ayt gardziknere irarou hed pokhanagoum ge gadaren. Tyurin e esel, yes ays gardzike gentounim yev myus gardzike ge merjem: verchatzav-knatz. Sagayn ays che vor kennargoum, zerouytz, desagednerou pakhoum yev nor desagednerou dznunt ge sdeghdze. Hima hasgenali e te nch e pendrvadze, ouzvadze?
Harkanok,
Hovahnnes
yete aratchin kayle arnevads e nebasdenk vor hasdadvi aratchin kayle makhtelov vor yergrort kayle arnevi.
ReplyDeletenerkiniyatsads merkiniyatsads voragoumner heramtsenele aratch.
Nigol
voragoumnere vorosh sahmanner yev hesdagatzoumner ge sdeghdzen. Iravounk ounis, yete ge garzes vor sahmannere tyouroutyamp iprev "teshnamoutyoun" ge tarkmanvin. Nebadages ayt che. "Anhasgatzoghoutyoun i ser hasgatzoghoutyan", inchbes gese 18rt tarou medadzogh me.
ReplyDeleteHovhannes
hamatsaynetsank.sharounagenk
ReplyDeleteNigol
Ձեր բլոգի այս գրառումից մեջբերում է եղել «7օր բլոգ»–ի բլոգերի տեսության մեջ՝ համապատասխան հղումով։ http://www.7or.am/blog/?p=776 Շնորհակալություն։
ReplyDeleteՍիրելի բարեկամներ,
ReplyDeleteՆախ ուրախ եմ, որ այսպէս աշխուժ և առողջ բանավիճիլ գիտէք. ուղղակի հաճոյք է հետևիլ ու վերահասու դառնալ ձեր այս սրտցաւ մտորումներուն, որոնք պաշտօնական ու մանաւանդ կուսակցական երանգ չունին, այլ բոլորովին անկախ են: Աստուծոյ սիրոյն, նոր խմբաւորում կամ...կուսակցութիւն մը հիմնելու մասին մի՛ մտածէք.կը բաւէ, եղածներէն ու անոնց ենթաբաժանումներէն արդէն ձանձրացած ենք: Միայն թէ ես ալ իմ կարգիս առաջարկ մը կրնա՞մ բերել. ձեր այս հայեցիութեան ինչպէ՞ս կը վայելցնէք այսպէս օտար տառատեսակներով հաղորդակցելու սարսափելի մոլորութիւնը. չէ՞ք կրնար Մեսրոպի տառերով բանավիճիլ, որպէսզի շնորհք մը իջնէ ձեր միտքերուն ու խօսքերուն վրայ...:
Կը սպասենք...
Արմենակ